Alla inlägg den 17 september 2015

Av Ida-Marie - 17 september 2015 23:03

Då har vi hämtat nya vagnen. Jag blev lite förvånad för jag minns inte att den var så stor. Antingen så har de ändrat till lite större chassi på 2016-vagnarna, eller så beror det helt enkelt på att jag har kört en hel del på O:kusin som ligger i en Viking. De är nämligen mycket mindre. Hur som så hoppas jag innerligt att jag ska bli nöjd med denna!! Att den "passar" mig!

Idag har jag haft en hel del ont i magen. Fick slänga mig i badet en sväng, men jag vet inte om det hjälpte särskilt mycket. När jag klev ur så tog jag dock en titt i spegeln och insåg att magen har sjunkit galet mycket sedan i söndags. Kan det vara detta som orsakar magvärken, eller vad händer?! Om nu inte detta vill sätta fart, vilket det absolut får göra, så hoppas jag istället att magvärken är borta när jag vaknar i morgon. Godnatt!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards