Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Ida-Marie - 1 februari 2013 10:27

Ja det stämmer i alla fall när man inte mår helt bra. Kursen idag började 8.00 När vi bröt för kaffepaus vid 9.30 så gav jag upp. Hade då kämpat i 1 1/2 h för att behålla koncentrationen någorlunda. Känner mig alldeles yr, svullen och illamående. Blev en bilfärd hem och direkt i säng. Ligger nu här och försöker tänka bort ett tungt huvud, rinnande ögon och illamåendet då såklart. Hoppas att lite vila ska hjälpa. Känns i alla fall skönt att vara hemma. Finns inget värre än att må dåligt i en sal med människor man knappt vet vilka de är. Ännu bättre hade det varit om Christoffer hade varit hemma. Hade nog behövt en klapp på ryggen, en kram eller en puss på pannan just nu. Det är inte alltid en dans på rosor att vara gravid MEN jag skulle inte byta bort det för allt i världen! (bara det är över snart haha)

Nu blir det till att försöka blunda en stund. Räknar med att vakna pigg och med ny energi så att jag kan umgås med mina vänner som det var tänkt!!

Av Ida-Marie - 1 februari 2013 06:25

Alldeles strax ska jag hoppa in i duschen. Allra sista arbetsdagen idag skulle man kunna säga. Har kurs mellan 8-12. Hoppas det var värt att tacka ja till. Har sovit hyfsat bra, så jag hoppas att energin ska hålla i hela dagen. Har ett barnrum som ska målas och så sen. Det sköter iofs mannen min, men jag tänkte nog börja tvätta barnkläderna.

Eftermiddagen ska spenderas, antingen med Milla och Levi, eller med Thomas (barndomskompis). Det återstår att se när Thomas hör av sig. Han är ju inte hemma så ofta så det vore ju roligt att se honom.

Neeej, nu ropar Christoffer att det är is på rutorna. Bäst jag startar bilen i tid så jag slipper skrapa. Det är lite bökigt när man är kort och tjock hehe.

Ha en bra fredag mina kära!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards