Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Ida-Marie - 3 februari 2013 23:55

Jag är i och för sig vilsen överlag just nu, men dagarna och veckorna flyter samman tycker jag. Jag utgår för tillfället från graviditetsveckor. Inte vanliga veckor, dagar eller datum. Därför får jag nu vara extra noga med att kika i min almanacka regelbundet.

Jag och Christoffer konstaterade precis att det inte är jättelänge kvar tills jag fyller år. Hela 28 stycken (faktiskt). Frågan är dock om detta årets födelsedag kommer att försvinna i uppmärksamheten kring någon annan. Kanske delas den med en liten parvel, eventuellt i alla fall firas på bb. Kanske har den lilla precis kommit så att man glömmer av födelsedagen eller så orkar jag helt enkelt inte med något firande eftersom jag bara väntar på att få åka in och förlösa mitt barn. Ingen som vet! Återstår att se!

Nu ska jag försöka sova. Låta 48 dagar kvar till bf förvandlas till 47.

Av Ida-Marie - 3 februari 2013 18:52

...växer det nog fram en hemmafru inom mig.

Idag har Christoffer och Alexander lagt golv i lillans rum. Blev kalasbra! Nu ska det bara inhandlas lister som ska sättas upp. Sedan får jag äntligen börja inreda. Kunde dock inte motstå frestelsen att börja lite smått. Idag har nämligen Mamsen varit på besök. Vi har beställt gardiner & prydnadskuddar, sorterat bebiskläder och skruvat samman spjälsängen.

Dessutom tvättar jag bebiskläder (dockkläder??) och virkar små skor till vårt lilla frö. Om hon kommer att kunna använda skorna eller om de får stå som prydnad i hennes rum, det återstår att se. Har minsann aldrig virkat förut hehe.

Nu ska jag förflytta mig till köket för att laga lite mat. Slår till med en riktig lyxmåltid. Makaroner och falukorv. Göttigt!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards