Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Ida-Marie - 8 februari 2013 08:02

En ananas är väl inte speciellt stor?

Okej, denna natt har varit jobbig. Halsbränna (fick jag för att vi glömde köpa gaviscon igår), illamående och smärta i magen. Så jag har ju inte sovit så mycket. Därför känns det lite skumt och dumt att ligga vaken denna tid på dygnet. Jag är ju astrött! Men den gravida kroppen är inte som alla andra kroppar. Det gravida psyket är inte som andra psyken. Här gå det minsann inte att bestämma själv när man vill sova eller inte. MEN jag ska lägga ifrån mig mobilen och göra ytterligare ett försök. Det är ju fredag = fredagsmys. Då vill jag vara liiite pigg i alla fall.

Förresten så har jag nu ett nytt favoritpojknamn (utifall att). Hoppas bara på ett godkännande från pappan!! Håll tummarna!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards