Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Ida-Marie - 21 februari 2013 23:12

Glass är superskönt för en ond hals. Det är dock inte det bästa för någon som är lite känslig mot laktos. Ibland går det bra, ibland går det mindre bra. Idag gick det mindre bra. Får skylla mig själv. Helt och hållet. Men det var ju gott i alla fall!

Av Ida-Marie - 21 februari 2013 15:18

Vaknade med halsont och nu verkar det bara vilja bli värre och värre. Känns i hela kroppen att det är nåt på gång. Jag som trodde att jag hade klarat mig nu när mannen i huset blivit frisk igen. Attans. Ska VILA ordentligt idag och imorn så att det kanske sveper förbi som en nysning bara. Vore skönt. Har planer på att åka till Ikea imorn. Vill inte behöva ställa in den trippen.

Jaja, idag har jag i alla fall fått snusa lite bebis. Jättesöt liten tös. Blir ju att man längtar lite extra efter sin egen när man håller en sån där liten skit. Skrutt!

Hm.. vila var det ja. Ska nog lägga mig i sängen en sväng så att jag kan somna till!

Av Ida-Marie - 21 februari 2013 09:36

Trött kvinna som sitter kvar i sängen och samlar kraft till att resa på sig! Idag kommer Madde, en tjej som jag pluggade på uni med, och hennes dotter Julia. Julia är född i början på januari, så det blir lite bebismys!

Insåg precis att jag inte har så mycket att bjuda på. Förhoppningsvis finns det några kakor kvar i frysen, annars får jag erbjuda dn frukt till hennes kopp te. Tycker minsann det är skönt om man kanske inte behöver frossa sötsaker varje gång man besöker någon/någon besöker en. Då skulle gravidkilona gödas mer än nödvändigt, vilket ej behövs. Måste ändå säga att jag blev glad när jag ställde mig på vågen igår. Förra gången hade jag gått upp ca 14 kilo. Nu visade vågen +13,5. Skönt! Fortsätt gärna så!!

På tal om sötsaker så känner jag ändå att jag vill fylla upp frysen inför bebisens ankomst. Jag vill ha ngt att bjuda våra eventuella gäster på. Betyder ju inte att jag måste smocka i mig varje gång. Funderar på att baka bullar i helgen. Tror jag vill ha mannen hemma då jag ibland behöver hjälp när inte ryggen orkar. Tar ju sin tid med bullar. Hm... men vad ska jag mer baka och frysa ner? Kom gärna med smidiga och goda tips!

Nu ska facet på så att jag ser någorlunda vaken ut!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards