Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Ida-Marie - 7 februari 2013 21:11

Veckorna går bra segt när man går hemma såhär. Vecka 34 (33+4) nu. Kom igen dagarna... rulla på! (I alla fall tills hon är här, sen kan det sega till sig igen hehe)

Av Ida-Marie - 7 februari 2013 19:22

Idag har vi shoppat loss... på Apoteket. Japp, nu börjar vi förebereda för för bebisens ankomst fullt ut. Fortfarande saknar vi en del, men måste slappna av lite och inse att affärerna finns kvar även efter förlossningen. Man är ju så galet ny i detta och vi vill nog gärna vara så förberedda vi bara kan!!

När vi kom hem, efter vår shoppingtripp, så drog vi igång med Tacos. Insåg mitt i matlagningen att vi missat att köpa riven ost. Jaja det kunde jag väl klara mig utan då. När vi dock insåg att vi dessutom glömt crème fraîche, ja då fick kvinna nog. Bröt nästan ihop bara av tanken på att äta Tacos utan crème fraîche. Men så dök mannen i mitt liv, räddaren i nöden, upp. Han slängde sig ut i hallen, drog snabbt på sig ytterkläderna, försvann ut genom dörren och kom tillbaka med riven ost och CRÈME FRAÎCHE. Dä ä kärlek dä!!! Hihi

Nu... ett varmt bad innan läggdags!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards