Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Ida-Marie - 14 februari 2013 07:49

Blåsan tvingade som vanligt upp mig för ett toalettbesök och därefter kunde jag inte somna om. Detta är ju inte ovanligt nu, men skillnaden idag är ju att jag ska upp för att göra mig iordning inför helgens sälentripp. Klockan ringer 8.00 och därför börjar jag såklart bli galet trött nu. Kanske borde utnyttja denna powernap-tiden som återstår?! Eller så gör det bara saken värre. Hur som så kommer kudden att vara min bästa vän i bilen. Jag vill ju dock gärna vara mannens bästa vän också och hålla honom sällskap. Vet ju vad trist och segt det är att köra när den bredvid snarkar gött. Kaffe, coca cola och lite godis kan nog pigga upp mig!

Idag är det ju alla hjärtans dag också! Tänkte gå ner och fixa frukost åt herrn sen. Förutom det så ska det inte firas nåt speciellt! Kanske att jag köper nåt litet chokladhjärta till fasters älsklingar när vi svänger förbi Statoil! Det finns massor med kärlek i min familj och känslan av det är nog för mig en dag som denna!!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards