Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Ida-Marie - 19 februari 2013 23:33

Idag har jag gått i myskläder hela dagen. Underbart skönt faktiskt! Dessutom har jag besökt min mysvän Malin i hennes mysiga villa. Så hela dagen har varit helmysig helt enkelt!! På riktigt!

Bebis har kickat mig i högersidan så att magen höll på att spricka. Nej, så illa var det så klart inte. Det kändes dock som att hon försökte trycka sig ut genom skinnet.

I morgon väntar ett besök hos barnmorskan. Dags att höra lillans hjärtljud igen. Alltid lika härligt och lugnande! Hoppas de tar socker också för den senaste tiden har jag varit så extremt törstig. Sådär så att jag knappt kan släcka den. Drack en liter mjölk och flera glas juice i förmiddags och ändå fortsatte den extrema törsten att smyga sig på. Vatten är ju dock att utesluta för det gör mig bara illamående. Knasigt, men men.. får hoppas att det inte är nåt så dumt som graviddiabetes som drabbat mig. Känns iofs som att det skulle ha brutit ut tidigare i så fall. Men vad vet jag.

Ska luncha på stan med Sara i morgon. Då ska jag dessutom passa på att ta en runda på stan och inhandla lite behövligt. Har till exempel fått för mig att jag behöver nån mer body att ta med till bb. Någon som passar till de andra plaggen vi tänkt ta med. Känner mig inte helt nöjd som det är nu. Hm.. "Köp inte för mkt i början" säger många. Men vad är för mycket då? Nåt mer plagg, innan skrutt är här, blir nog bra!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards