Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Ida-Marie - 24 februari 2013 09:51

I natt gick jag upp och kissade EN gång. Jag låg efter det vaken i kanske högst FEMTON minuter. JAG HAR SOVIT HEEEEELA NATTEN och vaknar till fågelkvitter utanför vårt sovrumsfönster. Det är ju underbart!

Idag kommer familjen Grefve hit och ska klippa sig. Eller i alla fall Wille och Linda. Om det nu går. Har ju lite svårt att röra mig med foglossningen som bara blir värre för var dag. Christoffer kallar mig för Pingu haha.

Ska nog försöka ge mig ut på en promenad sen. Det kommer inte att gå fort, det kommer att vara obehagligt medans och smärtsamt efteråt. Behöver dock lite frisk luft och ny energi! Kan aldrig vara onyttigt!

Trevlig söndag mina vänner!!

(Vecka 37 idag då förresten)

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards