Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Ida-Marie - 25 februari 2013 22:09

Hyrt hus, blivit gravida, köpt hus, nästan gått igenom en full graviditet... och på onsdag firar vi ETT ÅR TILLSAMMANS! Ja vi har hunnit med en del! Vet att vissa har haft/har åsikter om detta. Men så är det och så kommer det alltid att vara. Finns alltid de som har åsikter om hur andra lever sitt liv. Garanterat jag själv med ibland. Sånt är livet. Det viktiga är att man följer sin inre känsla och lever i nuet!!

Vi ska fira denna årsdag med att gå ut och äta gott. Ska bli mysigt. Underbart att få göra sig iordning och lyxa till det en onsdag dessutom.

Vi för nästan ett år sedan...

Av Ida-Marie - 25 februari 2013 15:29

Svullen, blek, fruktansvärd utväxt, krämpor och klumpighet. Har känt mig snyggare!

Solen skiner ute, men jag ligger i soffan. Har inte orkat göra så mycket mer idag. Ska dock följa med och kika på mannen min sen när han åker längdskidor! Behöver få lite frisk luft och röra lite på mig. Sen ska vi iväg och handla. Ekar lite i kyl och frys.

I morgon blir det lunch på stan med Helena. Ska dessutom försöka hitta nåt amningslinne och ännu en amningsbh. Borde nog packa bb-väskan snart. Bebisens är klar, men har inte börjat med min och Christoffers. Vill gärna vara förberedd när det är dags! (Just nu känns det som att det aldrig kommer att bli dags... Bläää).

Nä älskling, nu får du komma hem och muntra upp denna deppiga tråkmåns!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards