Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Ida-Marie - 4 februari 2013 23:24

Ibland är livet braaa härligt!!

Förutom en ny dörr och nya vita uttag så är renoveringen av barnrummet klar. Vi har dessutom börjar möblera. (Bilder kommer såklart när allt är klart) Underbar känsla. I morgon ska jag börja stryka lite av de tvättade kläderna och vika ner dem i parvelns byrå. Myyyys!!!

Eftersom byrån i hallen försvann till den lilla, så köpte vi oss en ny möbel. Även den skruvades samman idag.

Nu ska jag göra min älskade Musse besviken och flytta över mig på sidan. Här ligger vi gärna så nära som bara går förstår ni!!! Mysigt, men den gravida kvinnan kan inte ligga särskilt länge på rygg. Har en liten i magen som protesterar då.

Godnatt!!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards