Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Ida-Marie - 22 februari 2013 02:21

Hej min kära blogg och trogna nattvän! Då var vi här igen. Vakna med krämpor och funderingar. Har fortfarande ont i magen och nyser dessutom så att hela jag studsar omkring här i sängen. Hoppas innerligt på att det inte är magsjuka, men om inte, så vad är det då? Obehagligt är det i varje fall. Förkylningssymptomen känner jag i alla fall igen. Det är en förkylning på gång!

Det har varit en hel del inbrott runtomkring i stan. Till och med på vår egna kära gata. Vaknade förut av att jag tänkte på det (och förmodligen hade drömt om det). Knasigt nog fick jag upp massa låtsnuttar i huvudet:

"Spring för livet, om det har dig kärt..." (Sara Varga)
"Ingen kommer här fram, här fram..." (Bro, bro breja)

Och så såg mig själv jaga ut bovarna med en kofot i handen. Haha... låter troligt. Jag som är så skraj av mig. Men vem vet, det kanske döljer sig en tuff brud bakom detta lilla oskyldigt mesiga utseende!!

Jaha nähä... får man sova nu?

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards