Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Ida-Marie - 12 februari 2013 09:09

Igår tyckte jag att lillan hade sparkat mycket mindre än vad hon brukar göra. Jag kunde känna hur hon bökade där inne, men inga sparkar som hon vanligtvis delar ut. Oron började sprida sig lite i kroppen och jag tänkte att jag skulle ringa BM idag om det fortsatte så. Det behövs dock INTE. Jösses vad hon har sparkat i natt. Haha, hon var en riktig vilding i några omgångar. Kändes som att hon var på väg ut från lite olika håll. Så nu är oron som bortblåst igen. Skönt!!!! Hon får dock gärna övergå till att sparka under dagen, sova under natten igen!

Drömde i natt att hon var född och hos oss. Vi bodde dock i ett helt annat hus, jag och Christoffer bråkade som bara den från det att vi kom hem med henne och plötsligt (utan att vi berättat för ngn) så satt det massor med släkt och vänner i vardagsrummet. Ingen brydde sig dock om vår lilla prinsessa när jag kom in i rummet med henne. Ändå var hon det sötaste lilla paket jag någonsin hållt i. Amningen fungerade kanonbra dock. Alltid något haha! Ja jösses vilka konstiga drömmar man har ibland!

Presentation


Jag och min sambo har precis flyttat in i vår nyköpta villa tillsammans med vår lilla hankatt Musse. I mars 2013 beräknas vår lilla parvel komma till världen. Vi njuter av vad livet har givit, ger och kommer att ge oss.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards